sobota 12. července 2014

White hot love + Breakfast in bed - lak na nehty Rimmel London


Ahoj,
Po dlouhé době jsem zpátky :)

Dnesa tady mám oddechový článek o lacích na nehty od kosmetické značky RIMMEL LONDON.
Tito dva miláčci jsou z edice Rita Ora.
Jsou to tak jak jsme zvyklí rychleschnoucí (60 seconds)

Laky krásně drží (ale to mě ostatně většina)



  • 703 White hot love 
Nádherná bílá s jemnou perletí, která na je na nehtech téměř neviditelná. Takže pokud jste stejně jako já fanoušek spíše lesklých laků bez perleti, nemusíte se bát.


  • 873 Breakfast in bed
Naprosně neodolatalná mint green barva. Dlouho jsem takovou scháněla a vždy když jsem se někoho zeptala co to má za lak na nehtech, vždy to byl právě tento... Zkrátka láska na první pohled <3...
Má taktéž jemnou perleť, téměř nerospoznatelnou.


Kombinace těchto dvou barev jsem si oblíbila hlavně na jaře a nyní v létě.
Lze sehnat ve většině drogérii u stojanu Rimmel London za 50 - 70 Kč.
Laky kryjí po dvou vrstvách.


XoXo Lou


Žádné komentáře:

Okomentovat