sobota 2. srpna 2014

NEON smile - dermacol Neon lak na nehty

Ahoj,
dneska je tady opět nálož laku na nehty.

Jak jsme se zmiňovala v minulém článku ( http://beautybylu.blogspot.cz/2014/08/i-love-summer-tag.html ), mým oblíbeným lakem na nehty letošního léta je neonový lak od dermacolu.
Jak jistě všichni víte dermacol, přišel letos s novou limitovanou edicí neonových mini laků na nehty.
Edice obsahuje klasické neonové barvy, ale také neonové barvy s třpytkami.
Laky jsou k sehnání ve většině drogérií u stojanů kosmetické značky dermacol.
Cena : 39-49 Kč
Laky jsou podle mě velice kvalitní a výdrž je úžasná.
Velice se mi líbí polomatný finish jaký vytváří.
Já mám tedy odstín 16 Neon smile, což je tedy nádherná neonová orandžovo-červená.
Další odstíny jsou velice pěkné a já přemýšlím nad koupí neonově zelené či žluté.

Tak co? Jak se vám líbí neonové laky?

XoXo Lou



Žádné komentáře:

Okomentovat